Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53050
Назва: Вплив сучасних інтеграційних процесів у світовій економіці на розвиток цінового управління як одного з інструментів міжнародного маркетингу
Автори: Корж, Марина Володимирівна
Ключові слова: міжнародний маркетинг, міжнародна інтеграція, збалансована система показників, ціна, цінове управління
Дата публікації: 2008
Видавництво: УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Корж, М. В. Вплив сучасних інтеграційних процесів у світовій економіці на розвиток цінового управління як одного з інструментів міжнародного маркетингу / М. В. Корж // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 26. – С.162-167. – Бібліогр.:с.167 (8 назв).
Короткий огляд (реферат): У даній статті проведений критичний аналіз ситуації, що склалася у світовому економічному просторі, який супроводиться інтеграційними і глобалізаційними процесами. На підставі цього була виявлена гостра необхідність у вдосконаленні інструментарію міжнародного маркетингу, зокрема, механізму ціноутворення. В результаті дослідження з метою підвищення ефективності останній було запропоновано використання прогресивної технології збалансованої системи показників і сформована ринкова модель управління ціною на промислову продукцію у міжнародному бізнесі.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1dzz80FCuKR2Ei_tY9PLSFmvIZblFJSlV/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53050
Розташовується у зібраннях:Економіка. Випуск 26 - 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ек. Вип. 26. 2008 Тит..pdf1.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.