Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53251
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛалакулич, Мар'яна Юріївна-
dc.date.accessioned2023-08-11T08:42:40Z-
dc.date.available2023-08-11T08:42:40Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЛалакулич, М. Ю. Методичні підходи до оцінки потенціалу вищої освіти: регіональний аспект / М.Ю. Лалакулич // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, С.С. Слава та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 24. – С.70-76. – Бібліогр.: с. 76 (8 назв). – Рез. укр.uk
dc.identifier.issn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53251-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1egYwGy1ItvtPCdmahxazQC8JfT6Wq7h3/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ статті обrрунтовується необхідність для суб'єктів державного і регіонального управління володіти узагальненою оцінкою освітньо - професійної науково - інноваційної та інших складових потенціалу вищої освіти. З цією метою запропоновано індексний метод, переваги якого полягають у комплексній оцінці зазначеного потенціалу. Для оцінки окремих його складових автор у статті пропонує метод розрахунку інтегрального показника - індексу розвитку освітньо-професійної складової потенціалу вищої освіти (ІРОПС).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectкількісні показникиuk
dc.subjectІРОПС (індекс розвитку освітньо-професійної складової потенціалу вищої освіти)uk
dc.subjectінтегральний індексuk
dc.subjectскладова потенціалуuk
dc.subjectрейтингuk
dc.subjectрегіонuk
dc.titleМетодичні підходи до оцінки потенціалу вищої освіти: регіональний аспектuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2007 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 24

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ек. Вип. 24. 2007. тит..pdf240.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.