Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53251
Назва: Методичні підходи до оцінки потенціалу вищої освіти: регіональний аспект
Автори: Лалакулич, Мар'яна Юріївна
Ключові слова: кількісні показники, ІРОПС (індекс розвитку освітньо-професійної складової потенціалу вищої освіти), інтегральний індекс, складова потенціалу, рейтинг, регіон
Дата публікації: 2007
Видавництво: УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Лалакулич, М. Ю. Методичні підходи до оцінки потенціалу вищої освіти: регіональний аспект / М.Ю. Лалакулич // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, С.С. Слава та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 24. – С.70-76. – Бібліогр.: с. 76 (8 назв). – Рез. укр.
Короткий огляд (реферат): У статті обrрунтовується необхідність для суб'єктів державного і регіонального управління володіти узагальненою оцінкою освітньо - професійної науково - інноваційної та інших складових потенціалу вищої освіти. З цією метою запропоновано індексний метод, переваги якого полягають у комплексній оцінці зазначеного потенціалу. Для оцінки окремих його складових автор у статті пропонує метод розрахунку інтегрального показника - індексу розвитку освітньо-професійної складової потенціалу вищої освіти (ІРОПС).
Опис: https://drive.google.com/file/d/1egYwGy1ItvtPCdmahxazQC8JfT6Wq7h3/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53251
ISSN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 24

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ек. Вип. 24. 2007. тит..pdf240.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.