Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53254
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖуков, Святослав Августович-
dc.date.accessioned2023-08-11T11:14:07Z-
dc.date.available2023-08-11T11:14:07Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЖуков, С. А. Особливості розвитку маркетингу в Україні та деякі проблеми організації маркетингової діяльності на регіональному рівні [Текст] / С. А. Жуков // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, С.С. Слава та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 24. – С.93-100. – Бібліогр.: с. 100 (6 назв). – Рез. укр.uk
dc.identifier.issn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53254-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1w_tpHaLL5ceQ-BFWEnbeCtDqi8zbJiKH/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractМаркетинг, ще не встигнувши остаточно розвинутися як продукт і водночас як інструмент ринкових відносин, являє собою організаційну основу для реформування економіки регіону. Особливості регіонального маркетингу в Україні полягають у тому, що на сучасному етапі економічних реформ він не в змозі максимально використовувати свій потенціал та ефективно застосовувати свій інструментарій для розвитку регіонів. Регіональний маркетинг може бути надійним інструментарієм розробки стратегіі і тактитики регіональнuх перетворень, що надає можливість враховувати особливості зовнішнього і внутрішнього середовища конкретного регіону та створювати умови для максимального пристосування його виробництва до вимог ринку. Для управління регіоном на основі маркетингу особливу увагу потрібно приділити впровадженню його засад в практичну діяльність. Для цього необхідно визначити коло проблем щодо практичного застосування маркетингу та запропоновані методи організації маркетингової діяльності на регіональному рівні.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectрегіональний маркетингuk
dc.subjectтериторіальний маркетингuk
dc.subjectорганізація маркетингової діяльностіuk
dc.subjectрегіональне управління на основі маркетингуuk
dc.subjectрегіональний маркетинговий центрuk
dc.titleОсобливості розвитку маркетингу в Україні та деякі проблеми організації маркетингової діяльності на регіональному рівніuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 24

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ек. Вип. 24. 2007. тит..pdf240.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.