Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53254
Назва: Особливості розвитку маркетингу в Україні та деякі проблеми організації маркетингової діяльності на регіональному рівні
Автори: Жуков, Святослав Августович
Ключові слова: регіональний маркетинг, територіальний маркетинг, організація маркетингової діяльності, регіональне управління на основі маркетингу, регіональний маркетинговий центр
Дата публікації: 2007
Видавництво: УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Жуков, С. А. Особливості розвитку маркетингу в Україні та деякі проблеми організації маркетингової діяльності на регіональному рівні [Текст] / С. А. Жуков // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, С.С. Слава та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 24. – С.93-100. – Бібліогр.: с. 100 (6 назв). – Рез. укр.
Короткий огляд (реферат): Маркетинг, ще не встигнувши остаточно розвинутися як продукт і водночас як інструмент ринкових відносин, являє собою організаційну основу для реформування економіки регіону. Особливості регіонального маркетингу в Україні полягають у тому, що на сучасному етапі економічних реформ він не в змозі максимально використовувати свій потенціал та ефективно застосовувати свій інструментарій для розвитку регіонів. Регіональний маркетинг може бути надійним інструментарієм розробки стратегіі і тактитики регіональнuх перетворень, що надає можливість враховувати особливості зовнішнього і внутрішнього середовища конкретного регіону та створювати умови для максимального пристосування його виробництва до вимог ринку. Для управління регіоном на основі маркетингу особливу увагу потрібно приділити впровадженню його засад в практичну діяльність. Для цього необхідно визначити коло проблем щодо практичного застосування маркетингу та запропоновані методи організації маркетингової діяльності на регіональному рівні.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1w_tpHaLL5ceQ-BFWEnbeCtDqi8zbJiKH/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53254
ISSN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 24

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ек. Вип. 24. 2007. тит..pdf240.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.