Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53283
Назва: Конкурентоспроможність як економічна категорія: суть та основні особливості
Автори: Тепла, Мирослава Миронівна
Ключові слова: конкурентоспроможність товару, конкурентоспроможність підприємства, конкурентоспроможність галузі, конкурентоспроможність національної економіки
Дата публікації: 2007
Видавництво: УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Тепла, М. М. Конкурентоспроможність як економічна категорія: суть та основні особливості / М. М. Тепла // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, С.С. Слава та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 24. – С.130-137. – Бібліогр.: с. 136 (14 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено комплексний підхід до розгляду поняття «конкурентоспроможність» як економічної категоріі; охарактеризовано основні його особливості. Визначено головні фактори, що впливають на рівень конкурентоспроможності товару, підприємства, галузі та національної економіки, а також проаналізовано взаємозв'язки та взаємозалежності між основними рівнями ієрархічної моделі конкурентоспроможності.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1KH1BV3DHio1PejTL04be-5iqur0Mp9sG/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53283
ISSN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:Економіка. Випуск 24 - 2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ек. Вип. 24. 2007. тит..pdf240.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.