Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53374
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Різак, Галина Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Ципляк, Наталія Олегівна | - |
dc.contributor.author | Голуб, Олена Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-22T14:06:03Z | - |
dc.date.available | 2023-08-22T14:06:03Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Різак, Г. В., Ципляк, Н. О., & Голуб, О. В. Створення інноваційних освітніх програм в Україні: досвід і рекомендації країн ЄС. Академічні візії, (22). - 2023. | uk |
dc.identifier.issn | 2786-586X | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53374 | - |
dc.description.abstract | В статті розглянуто досвід країн Європейського Союзу у формуванні інноваційних освітніх програм, які можуть бути корисні в українських реаліях. Мета дослідження – характеристика досвіду й основних рекомендацій країн ЄС для створення сучасних освітніх програм в Україні, базованих на інноваційних рішеннях і тенденціях. Для реалізації мети було використано насамперед теоретичні методи дослідження: аналіз, синтез, індукцію, дедукцію, конкретизацію, абстрагування й прогностичний метод. У результатах наголошено на сучасних визначеннях інновації,які активно використовуються в науковій літературі й загальних принципах формування конкретних документів, що визначають перспективи розвитку освіти в країнах‐учасницях ЄС. Встановлено, що інновації в освіті – це процес впровадження нових об'єктів, методів, процедур, спрямованих на задоволення конкретних потреб суспільства. У Європейському Союзі існують окремі рекомендації щодо розвитку освіти,проте вони є необов'язковими для впровадження. Єдиний виняток – Болонський процес, програма якого здійснюється в усіх країнах‐членах ЄС. Більшість країн ЄС реалізували завдання професійної підготовки кваліфікованих спеціалістів шляхом міждисциплінарного навчання. Основні завдання розвитку навчальних закладів з професійно орієнтованими програмами навчання були майже однаковими у багатьох країнах Європейського Союзу. Вони спрямовані на задоволення актуальних потреб сучасного ринку праці й передбачають розробку прикладних характерних програм,впровадження нових технологій і методів організації навчання. В роботі наведено приклади інноваційних підходів до освіти та їхньої реалізації в деяких країнах Європейського союзу. Зокрема в Польщі зміни в освітній галузі стали важливими елементом перебудови та європеїзації соціуму. Складання новітніх освітніх програм сприятиме також гармонізації відносин і суспільного життя в Україні та ЄС. У висновках наголошено також на подальшій актуальності вивчення досвіду укладання нових програм у вищій освіті й створення їх відповідно до сучасних європейських тенденцій. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | трансформації | uk |
dc.subject | цифровізація | uk |
dc.subject | європейські практики | uk |
dc.subject | інноваційні підходи | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | transformations | uk |
dc.subject | digitalization | uk |
dc.subject | European practices | uk |
dc.subject | innovative approaches | uk |
dc.title | Створення інноваційних освітніх програм в Україні: досвід і рекомендації країн ЄС | uk |
dc.title.alternative | Creation of innovative educational programs in Ukraine:experience and recommendations of EU countries | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри органічної хімії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Різак+Г.В.pdf | 400.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.