Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53374
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРізак, Галина Вікторівна-
dc.contributor.authorЦипляк, Наталія Олегівна-
dc.contributor.authorГолуб, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-08-22T14:06:03Z-
dc.date.available2023-08-22T14:06:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРізак, Г. В., Ципляк, Н. О., & Голуб, О. В. Створення інноваційних освітніх програм в Україні: досвід і рекомендації країн ЄС. Академічні візії, (22). - 2023.uk
dc.identifier.issn2786-586X-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53374-
dc.description.abstractВ статті розглянуто досвід країн Європейського Союзу у формуванні інноваційних освітніх програм, які можуть бути корисні в українських реаліях. Мета дослідження – характеристика досвіду й основних рекомендацій країн ЄС для створення сучасних освітніх програм в Україні, базованих на інноваційних рішеннях і тенденціях. Для реалізації мети було використано насамперед теоретичні методи дослідження: аналіз, синтез, індукцію, дедукцію, конкретизацію, абстрагування й прогностичний метод. У результатах наголошено на сучасних визначеннях інновації,які активно використовуються в науковій літературі й загальних принципах формування конкретних документів, що визначають перспективи розвитку освіти в країнах‐учасницях ЄС. Встановлено, що інновації в освіті – це процес впровадження нових об'єктів, методів, процедур, спрямованих на задоволення конкретних потреб суспільства. У Європейському Союзі існують окремі рекомендації щодо розвитку освіти,проте вони є необов'язковими для впровадження. Єдиний виняток – Болонський процес, програма якого здійснюється в усіх країнах‐членах ЄС. Більшість країн ЄС реалізували завдання професійної підготовки кваліфікованих спеціалістів шляхом міждисциплінарного навчання. Основні завдання розвитку навчальних закладів з професійно орієнтованими програмами навчання були майже однаковими у багатьох країнах Європейського Союзу. Вони спрямовані на задоволення актуальних потреб сучасного ринку праці й передбачають розробку прикладних характерних програм,впровадження нових технологій і методів організації навчання. В роботі наведено приклади інноваційних підходів до освіти та їхньої реалізації в деяких країнах Європейського союзу. Зокрема в Польщі зміни в освітній галузі стали важливими елементом перебудови та європеїзації соціуму. Складання новітніх освітніх програм сприятиме також гармонізації відносин і суспільного життя в Україні та ЄС. У висновках наголошено також на подальшій актуальності вивчення досвіду укладання нових програм у вищій освіті й створення їх відповідно до сучасних європейських тенденцій.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectтрансформаціїuk
dc.subjectцифровізаціяuk
dc.subjectєвропейські практикиuk
dc.subjectінноваційні підходиuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjecttransformationsuk
dc.subjectdigitalizationuk
dc.subjectEuropean practicesuk
dc.subjectinnovative approachesuk
dc.titleСтворення інноваційних освітніх програм в Україні: досвід і рекомендації країн ЄСuk
dc.title.alternativeCreation of innovative educational programs in Ukraine:experience and recommendations of EU countriesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри органічної хімії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Різак+Г.В.pdf400.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.