Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53379
Title: Структура та особливості викладання навчальної дисципліни «Ландшафтне планування» у вищих навчальних закладах (на прикладі ДВНЗ «Ужгородський національний університет»)
Other Titles: MODERN TRENDS OF RECREATIONAL AND TOURIST ACTIVITIES IN THE CARPATHIAN BIOSPHERE RESERVE IN THE CONDITIONS OF WAR
Authors: Карабінюк, Микола Миколайович
Keywords: Географічна освіта та навчання, ландшафтне планування, ландшафтна організація території, проектування, зонування, природний територіальний комплекс, освітній процес, програма навчальної дисципліни
Issue Date: May-2023
Publisher: ПП Данило С. І.
Citation: Карабінюк М. Структура та особливості викладання навчальної дисципліни «Ландшафтне планування» у вищих навчальних закладах (на прикладі ДВНЗ «Ужгородський національний університет». Географічні аспекти просторової організації території, суспільства та збалансованого природокористування: ІV науково-практична конференція студентів, аспірантів і молодих вчених. (Україна, м. Ужгород, 24-26 травня 2023 р.). Ужгород: ПП Данило С. І., 2023. С. 118–123.
Abstract: статті проаналізовано рекомендовану структуру та розподіл між різними формами занять для викладання навчальної дисципліни «Ландшафтне планування» для студентів освітніх програм географічного спрямування. Детально описано зміст навчальної дисципліни у вигляді 12 тем, які об’єднані у 2 змістові модулі. У статті проаналізовано відмінності обсягу навчальної дисципліни для здобувачів денної та заочної форм навчання, а також сформульовано основні завдання та очікувані результати вивчення курсу.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53379
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної географії та раціонального природокористування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Карабінюк, 2023.pdfстаття958.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.