Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53607
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетьовка, Василь Петрович-
dc.date.accessioned2023-08-31T11:23:17Z-
dc.date.available2023-08-31T11:23:17Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationПетьовка, В. П. Вплив маркетингу на зміцнення конкурентної позиції виробників мінеральних вод на ринку України / В. П. Петьовка // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Поліграфцентр "ЛІра", 2005. – Вип. 18. – С. 30-35. – Бібліогр.: с. 35 (4 назв). – Рез. укр.uk
dc.identifier.issn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53607-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1xleM624F7EOeDgEg87G0ZWyNAyIrWrt0/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ даній статті досліджуються і розглядаються основні проблеми функціонування підприємств, які займаються виробництвом мінеральних вод. І велика увага зосереджена на застосуванні мар­кетингових концепцій для даної галузі. Ця тема є надзвичайно актуальною, тому що застосуван­ня маркетингу є пріоритетом для адаптації вітчизняного підприємства під ринкові складові еко­номіки. З проведених досліджень видно, що з кожним роком продукція виробників мінеральних вод стає конкурентоспроможною, але існує багато проблем, що можна вирішити за допомогою мар­кетингових стратегій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПоліграфцентр "Ліра"uk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectторгова маркаuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectстатистичні даніuk
dc.subjectтактикаuk
dc.subjectпріоритетuk
dc.titleВплив маркетингу на зміцнення конкурентної позиції виробників мінеральних вод на ринку Україниuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 18 - 2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Ек. Вип. 18. 2005.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.