Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53607
Назва: Вплив маркетингу на зміцнення конкурентної позиції виробників мінеральних вод на ринку України
Автори: Петьовка, Василь Петрович
Ключові слова: конкуренція, ринок, маркетингові дослідження, стратегія, торгова марка, конкурентоспроможність, статистичні дані, тактика, пріоритет
Дата публікації: 2005
Видавництво: Поліграфцентр "Ліра"
Бібліографічний опис: Петьовка, В. П. Вплив маркетингу на зміцнення конкурентної позиції виробників мінеральних вод на ринку України / В. П. Петьовка // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Поліграфцентр "ЛІра", 2005. – Вип. 18. – С. 30-35. – Бібліогр.: с. 35 (4 назв). – Рез. укр.
Короткий огляд (реферат): В даній статті досліджуються і розглядаються основні проблеми функціонування підприємств, які займаються виробництвом мінеральних вод. І велика увага зосереджена на застосуванні мар­кетингових концепцій для даної галузі. Ця тема є надзвичайно актуальною, тому що застосуван­ня маркетингу є пріоритетом для адаптації вітчизняного підприємства під ринкові складові еко­номіки. З проведених досліджень видно, що з кожним роком продукція виробників мінеральних вод стає конкурентоспроможною, але існує багато проблем, що можна вирішити за допомогою мар­кетингових стратегій.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1xleM624F7EOeDgEg87G0ZWyNAyIrWrt0/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53607
ISSN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 18 - 2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Ек. Вип. 18. 2005.pdf1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.