Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53607
Title: Вплив маркетингу на зміцнення конкурентної позиції виробників мінеральних вод на ринку України
Authors: Петьовка, Василь Петрович
Keywords: конкуренція, ринок, маркетингові дослідження, стратегія, торгова марка, конкурентоспроможність, статистичні дані, тактика, пріоритет
Issue Date: 2005
Publisher: Поліграфцентр "Ліра"
Citation: Петьовка, В. П. Вплив маркетингу на зміцнення конкурентної позиції виробників мінеральних вод на ринку України / В. П. Петьовка // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Поліграфцентр "ЛІра", 2005. – Вип. 18. – С. 30-35. – Бібліогр.: с. 35 (4 назв). – Рез. укр.
Abstract: В даній статті досліджуються і розглядаються основні проблеми функціонування підприємств, які займаються виробництвом мінеральних вод. І велика увага зосереджена на застосуванні мар­кетингових концепцій для даної галузі. Ця тема є надзвичайно актуальною, тому що застосуван­ня маркетингу є пріоритетом для адаптації вітчизняного підприємства під ринкові складові еко­номіки. З проведених досліджень видно, що з кожним роком продукція виробників мінеральних вод стає конкурентоспроможною, але існує багато проблем, що можна вирішити за допомогою мар­кетингових стратегій.
Description: https://drive.google.com/file/d/1xleM624F7EOeDgEg87G0ZWyNAyIrWrt0/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53607
ISSN: 0869-0782
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 18 - 2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Ек. Вип. 18. 2005.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.