Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53644
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМельник, Надія Вікторівна-
dc.contributor.authorМельник, Андрій Васильович-
dc.contributor.authorЧубрей, Олександра Степанівна-
dc.contributor.authorПідгірна, Валентина Никифорівна-
dc.date.accessioned2023-09-03T17:48:52Z-
dc.date.available2023-09-03T17:48:52Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧубрей О.С., Мельник Н.В., Мельник А.В., Підгірна В.Н. Особливості впровадження медіаосвіти як важливої складової модернізації освітньої галузі в Україні. Наука і техніка сьогодні. Серія Педагогіка. К. : Видавнича група «Наукові перспективи». №10(24). 2023. С. 340-349uk
dc.identifier.issn2786-6025-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53644-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано особливості впровадження медіаосвіти як важливої складової модернізації освітньої галузі в Україні. Зазначено, що медіа потужно та суперечливо впливають на освіту молодого покоління, перетворюючись на провідний чинник його стихійного навчання, соціалізації, стають засобом дистанційної та джерелом неформальної освіти. В ході дослідження виявлено, що сучасні медіа виконують не лише інформаційну функцію, а також і виховну, здійснюючи вплив на формування світосприйняття підростаючого покоління, і саме тому медіаосвіта є важливою для педагогічної спільноти. Визначено, що медіаграмотний освітянин – це педагог, який виділяється здатністю до розуміння, створення та сприйняття медіаінформації, здійснює оцінки функціонування медіа в сучасному світі та використовує засоби масової інформації з освітньою метою. Ключовим завданням медіаграмотного освітянина – навчити учнів критично мислити в процесі сприйняття медіапродукції. В публікації охорактеризовано педагогічні аспекти формування медійної та інформаційної грамотності, розкрито головні завдання медіаосвіти для педагогічної спільноти, охарактеризовано Концепцію впровадження медіаосвіти в Україні, що має стати фундаментом гуманітарної безпеки держави, протидії зовнішній інформаційній агресії, розвитку й консолідації громадянського суспільства. В ході дослідження визначено головні завдання медіаосвіти, а саме: сприяння формуванню медіаінформаційної грамотності як комплексу вмінь, знань, розуміння та відносин, що дають можливість ефективно й безпечно користуватися медіа інформацією; набуття медіаімунітету особистості, що робить її здатною протистояти агресивному медіасередовищу й деструктивним медіа-інформаційним впливам; формування здатності до медіатворчості для компетентного та здорового самовираження особистості; сприйняття спеціалізованих аспектів медіакультури (аудіальної та музичної медіакультури, візуальної медіакультури тощо).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk
dc.subjectКлючові слова: медіаосвіта, медіаграмотність, заклади освіти, педагогічна спільнота, здобувачі освіти, Концепція впровадження медіаосвітиuk
dc.titleОсобливості впровадження медіаосвіти як важливої складової модернізації освітньої галузі в Україніuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туризму

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття_Педагогіка_2023_10(24) Наука і техніка.pdf1.53 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.