Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53644
Назва: Особливості впровадження медіаосвіти як важливої складової модернізації освітньої галузі в Україні
Автори: Мельник, Надія Вікторівна
Мельник, Андрій Васильович
Чубрей, Олександра Степанівна
Підгірна, Валентина Никифорівна
Ключові слова: Ключові слова: медіаосвіта, медіаграмотність, заклади освіти, педагогічна спільнота, здобувачі освіти, Концепція впровадження медіаосвіти
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавнича група «Наукові перспективи»
Бібліографічний опис: Чубрей О.С., Мельник Н.В., Мельник А.В., Підгірна В.Н. Особливості впровадження медіаосвіти як важливої складової модернізації освітньої галузі в Україні. Наука і техніка сьогодні. Серія Педагогіка. К. : Видавнича група «Наукові перспективи». №10(24). 2023. С. 340-349
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано особливості впровадження медіаосвіти як важливої складової модернізації освітньої галузі в Україні. Зазначено, що медіа потужно та суперечливо впливають на освіту молодого покоління, перетворюючись на провідний чинник його стихійного навчання, соціалізації, стають засобом дистанційної та джерелом неформальної освіти. В ході дослідження виявлено, що сучасні медіа виконують не лише інформаційну функцію, а також і виховну, здійснюючи вплив на формування світосприйняття підростаючого покоління, і саме тому медіаосвіта є важливою для педагогічної спільноти. Визначено, що медіаграмотний освітянин – це педагог, який виділяється здатністю до розуміння, створення та сприйняття медіаінформації, здійснює оцінки функціонування медіа в сучасному світі та використовує засоби масової інформації з освітньою метою. Ключовим завданням медіаграмотного освітянина – навчити учнів критично мислити в процесі сприйняття медіапродукції. В публікації охорактеризовано педагогічні аспекти формування медійної та інформаційної грамотності, розкрито головні завдання медіаосвіти для педагогічної спільноти, охарактеризовано Концепцію впровадження медіаосвіти в Україні, що має стати фундаментом гуманітарної безпеки держави, протидії зовнішній інформаційній агресії, розвитку й консолідації громадянського суспільства. В ході дослідження визначено головні завдання медіаосвіти, а саме: сприяння формуванню медіаінформаційної грамотності як комплексу вмінь, знань, розуміння та відносин, що дають можливість ефективно й безпечно користуватися медіа інформацією; набуття медіаімунітету особистості, що робить її здатною протистояти агресивному медіасередовищу й деструктивним медіа-інформаційним впливам; формування здатності до медіатворчості для компетентного та здорового самовираження особистості; сприйняття спеціалізованих аспектів медіакультури (аудіальної та музичної медіакультури, візуальної медіакультури тощо).
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53644
ISSN: 2786-6025
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Педагогіка_2023_10(24) Наука і техніка.pdf1.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.