Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53745
Title: Стратегічне планування маркетингу в системі сталого використання потенціалу природних ресурсів
Authors: Товканець, Сергій Антонович
Петровці, Михайло Михайлович
Keywords: стратегічне планування маркетингу, підприємство-природокористувач, рента, економічна оцінка та стале використання природних ресурсів
Issue Date: 2004
Publisher: ПП "Ліра"
Citation: Товканець, С. А. Стратегічне планування маркетингу в системі сталого використання потенціалу природних ресурсів / С. А. Товканець, М. М. Петровці // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В.П.Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, С.С. Слава та ін. – Ужгород : Підприємство "Ліра", 2004. – Вип. 16. – С. 82-87. – Бібліогр.: с. 87 (12 назв). – Рез. укр.
Abstract: В статті розглядаються основні елементи та принципи стратегічного планування маркетингу підприємств-природокористувачів. Проаналізовано особливості стратегічного маркетингу цього виду підприємств, обумовлених економічною оцінкою природних ресурсів, рентними відносинами в умовах становлення ринкової економіки та системою оподаткування. Запропоновано напрями підвищення ефективності стратегічного планування маркетингу в системі сталого використан­ня природних ресурсів.
Description: https://drive.google.com/file/d/1QlnZ5sUi-fV8E01DzJZjxC0hl59CJ3o8/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53745
ISSN: 0869-0782
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 16 - 2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Ек. Вип.16. 2004.pdf859.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.