Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54110
Назва: Тенденції цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща
Інші назви: Trends of Digitalization in the Training of Teachers in the Republic of Poland
Автори: Стойка, Олеся Ярославівна
Ключові слова: цифровізація, цифровізація освіти вчителів, цифровізація підготовки, тенденції, майбутні педагоги, професійна підготовка вчителів, digitalization, digitalization of education, digitalization of teacher training, trends, future teachers, teacher’s professional training
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Стойка О. Я. Тенденції цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща. Освітологічний дискурс. 2023. № 3(42). С. 146–159.
Серія/номер: Освітологічний дискурс;
Короткий огляд (реферат): У статті визначено тенденції цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща; зроблено висновок, що сучасна освіта слідує за мінливим світом, зосереджуючись на формуванні цифрових компетентностей вчителів, персоналізації викладання, використанні цифрових технологій та засобів навчання, активному запровадженні змішаного навчання, навчанні впродовж життя та проєктному навчанні. Завдяки впровадженню цих тенденцій у закладах вищої освіти майбутні вчителі краще будуть підготовлені до майбутньої професійної діяльності та відповідати викликам сучасного ринку праці. Цифровими інструментами, що впливають на нову роль університету, є платформи та додатки, які пропонують використовувати при дистанційному навчанні до зміни парадигми викладання та навчання в закладах вищої освіти. Для розв’язання поставлених завдань та досягнення мети дослідження використовується комплекс загальнонаукових методів – теоретичні: аналіз і синтез з метою визначення основних напрямів дослідження особливостей цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща; емпіричні: вивчення нормативно-правової бази, праць вітчизняних та зарубіжних дослідників щодо цифровізації професійної підготовки вчителів та цифровізації освіти загалом; статистичної обробки результатів дослідження: для кількісного та якісного отримання даних. Оскільки питання тенденцій цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща вивчене недостатньо, подальше дослідження обраної проблеми є актуальним і своєчасним та сприятиме запозиченню всіх сучасних позитивних тенденцій в освітній простір України.
The article defines the trends of digitalization in the training of teachers in the Republic of Poland. It concludes that modern education must keep up with the changing world by focusing on shaping teachers' digital competencies, personalizing teaching, using digital technologies and learning tools, actively implementing blended learning, lifelong learning, and project-based learning. By integrating and adopting these trends into the educational process in higher education institutions, future teachers will be better prepared for their future professional careers and will be able to respond to the challenges of the modern job market. Digital tools that influence the new role of the university include platforms and applications that facilitate distance learning and contribute to a paradigm shift in teaching and learning at higher education institutions. The article also explores the active use of Massive Open Online Courses (MOOCs) in the Republic of Poland. To achieve the research goals and objectives a combination of general scientific methods are used in the study, including theoretical methods such as analysis and synthesis to determine the main directions of research on the peculiarities of digitalization of teachers' training in Poland; empirical methods to study the regulatory and legal framework of the digitalization, the works of domestic and foreign researchers regarding the digitalization of teachers' training and education in general; and statistical processing of research results to obtain quantitative and qualitative data. Since the issue of digitalization trends in the training of teachers in the Republic of Poland is insufficiently studied, further research on the chosen problem is relevant and timely. It will contribute to adopting all the current positive trends in the educational space of Ukraine.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54110
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10+.pdf1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.