Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54131
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванов, Юрій Борисович-
dc.contributor.authorНазарова, Галина Валентинівна-
dc.date.accessioned2023-09-29T10:43:47Z-
dc.date.available2023-09-29T10:43:47Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationІванов, Ю. Б. Формування психологічних типів корпоративного соціуму / Ю. Б. Іванов, Г. В. Назарова // Науковий вісник Ужгородського університету / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Вид-во "Ліра", 2003. – Вип. 14. – С. 106-113. – Бібліогр.: с. 113 (6 назв).uk
dc.identifier.issn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54131-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1cXCOBlI9ofAUiuSOjp6sG6Yaw4abHXFx/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractЗапропонована концепція індивідуального характеру соціуму сучасних корпорацій. Розглянуті пи­тання визначення та класифікації психологічних типів організаційного соціуму корпорацій на ос­нові типології особистостей І. Бриггс-Майерс. Наведені вербальні описи характеристик кожного з типів, зручних для використання в практиці менеджменту. Розроблено методику визначення психологічного типу соціуму певної організації на основі анкетного опитування.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПП "Ліра"uk
dc.subjectконцепціяuk
dc.subjectсоціумuk
dc.subjectкорпораціяuk
dc.subjectпсихологічний типuk
dc.subjectвербальний описuk
dc.subjectкласифікаціяuk
dc.subjectметодикаuk
dc.titleФормування психологічних типів корпоративного соціумуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2003 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Ек. Вип. 14. 2003..pdf884.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.