Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54131
Назва: Формування психологічних типів корпоративного соціуму
Автори: Іванов, Юрій Борисович
Назарова, Галина Валентинівна
Ключові слова: концепція, соціум, корпорація, психологічний тип, вербальний опис, класифікація, методика
Дата публікації: 2003
Видавництво: ПП "Ліра"
Бібліографічний опис: Іванов, Ю. Б. Формування психологічних типів корпоративного соціуму / Ю. Б. Іванов, Г. В. Назарова // Науковий вісник Ужгородського університету / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Вид-во "Ліра", 2003. – Вип. 14. – С. 106-113. – Бібліогр.: с. 113 (6 назв).
Короткий огляд (реферат): Запропонована концепція індивідуального характеру соціуму сучасних корпорацій. Розглянуті пи­тання визначення та класифікації психологічних типів організаційного соціуму корпорацій на ос­нові типології особистостей І. Бриггс-Майерс. Наведені вербальні описи характеристик кожного з типів, зручних для використання в практиці менеджменту. Розроблено методику визначення психологічного типу соціуму певної організації на основі анкетного опитування.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1cXCOBlI9ofAUiuSOjp6sG6Yaw4abHXFx/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54131
ISSN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 14 - 2003

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Ек. Вип. 14. 2003..pdf884.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.