Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54231
Назва: Структура цифрових компетентностей європейського вчителя
Інші назви: The structure of digital competencies of the european teacher
Автори: Стойка, Олеся Ярославівна
Ключові слова: цифрові компетенції, вчителі, розвиток, освіта, оцінка, методи, рекомендації, міжнародні ініціативи, дослідження, digital competencies, teachers, development, education, assessment, methods, recommendations, international initiatives, research
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Стойка О. Я. Структура цифрових компетентностей європейського вчителя. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. 2023. Вип. 2. С. 118–128.
Серія/номер: Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема розвитку цифрових компетентностей учителів у сучасному освітньому середовищі, де цифрові технології стають все більш важливим елементом навчання. У статті проаналізовано міжнародну нормативну базу, результати наукових досліджень та досвід деяких країн у впровадженні програм розвитку цифрових навичок учителів. Висвітлено значення цифрових технологій у педагогічному процесі. Основна увага зосереджена на вимогах, стандартах і рамках, які визначаються для оцінки та розвитку цифрових компетентностей учителів, а також на ролі цифрових технологій в освітньому процесі та їх впливі на вчителя. Акцентовано увагу на тому, що в сучасних умовах учитель повинен володіти не тільки традиційними педагогічними знаннями та навичками, але й мати високий рівень цифрової компетентності. У процесі постановки проблематики дослідження використовується комплекс загальнонаукових методів: теоретичні: аналіз і синтез з метою визначення основних напрямів дослідження структури цифрових компетентностей вчителя; емпіричні: вивчення наукових праць та законодавчої бази щодо структури цифрових компетентностей вчителя; синтез і систематизація інформації тощо. У результаті аналізу останніх досліджень та публікацій встановлено, що освітня система зазнає серйозних змін, а заклади освіти перетворюються на інтерактивне середовище, де цифрові технології та освітні програми переосмислюють роль вчителя та процес набуття знань. Висновки статті підкреслюють, що розвиток цифрових компетентностей учителів є важливим для досягнення успіху у сфері освіти. Вимоги до цифрової компетентності вчителів залежать від конкретних освітніх програм, але загальна вимога полягає в необхідності розвинутої цифрової компетентності для ефективного використання цифрових технологій. Для досягнення цієї мети вчителям потрібна підтримка, навчання, інструменти та ресурси. Подальші дослідження та розробки в цій галузі допоможуть покращити розвиток цифрових компетентностей вчителів і сприятимуть досягненню успішного освітнього процесу в сучасному світі.
The article examines the problem of the development of digital competences of teachers in the modern educational environment, where digital technologies are becoming an increasingly important element of education. The article analyzes the international regulatory framework, the results of scientific research and the experience of some countries in the implementation of programs for the development of digital skills of teachers. The importance of digital technologies in the pedagogical process is highlighted. The main focus is on the requirements, standards and frameworks that are defined for the assessment and development of digital competences of teachers, as well as on the role of digital technologies in the pedagogical process and their impact on the role of the teacher and the learning process. Attention is focused on the fact that in modern conditions, a teacher must possess not only traditional pedagogical knowledge and skills, but also have a high level of digital competence. A complex of general scientific methods is used in the process of setting the research problem: theoretical: analysis and synthesis in order to determine the main directions of research into the structure of digital competences of the teacher; empirical: the study of scientific works and the legislative framework regarding the structure of the teacher's digital competences; synthesis and systematization of information, etc. As a result of the analysis of recent studies and publications, it has been established that the educational system is undergoing serious changes, and educational institutions are turning into an interactive environment where digital technologies and educational programs are rethinking the role of the teacher and the process of acquiring knowledge. The conclusions of the article emphasize that the development of digital competences of teachers is important for achieving success in the field of education. The digital competence requirements of teachers depend on specific educational programs, but the general requirement is the need for developed digital competence to use digital technologies effectively. To achieve this goal, teachers need support, training, tools and resources. Further research and development in this area will help improve the development of digital competences of teachers and contribute to the achievement of a successful educational process in the modern world.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54231
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1-7.pdf516.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
98__.pdf748.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.