Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/543
Назва: Дидактичні особливості реалізації моделі компетентного випускника основної Школи
Інші назви: Didactic specifisity of realisation of the model of competent Graduate of the primary school
Автори: Грунтей, Тетяна Іванівна
Ключові слова: компетентність школяра, модель випускника основної школи, ключові компетентності
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Грунтей, Т. І. Дидактичні особливості реалізації моделі компетентного випускника основної школи [Текст] / Т. І. Грунтей // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 52-54. – Бібліогр. : с. 54 (10 назв). – Рез. рос., англ.
Серія/номер: Педагогіка.Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті теоретично обґрунтована модель випускни- ка основної школи, визначено ряд вимог, що забезпечують її ефективність. Встановлено доцільність застосування компетентісного підходу для побудови такої моделі та фор- мування в учнів основної школи наступних ключові компе- тентностей: навчально-пізнавальна, психолого-фізіологічна компетенція, культурно-дозвіллєва компетенція, професій- но-трудова компетенція, особистісна компетенція. Ключові слова: компетентність школяра, модель випус- кника основної школи, ключові компетентності.
Опис: The author of the article has grounded the theoretical model of primary school graduate, has identified a number of requirements that ensure its effectiveness. The feasibility of competency based approach aplication for constructing such models has been defined as well as the formation in secondary school pupils the following key competencies: teaching cognitive, psychological and physiological competence, cultural and leisure competence, professional labor competence, personal competence. Key words: competence of the student, graduate model primary school, key competencies.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/543
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.