Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54627
Назва: Віртуальні лабораторії в біологічній освіті: моделювання експериментальних досліджень
Інші назви: Virtuallaboratoriesinbiologicaleducation:simulationofexperimentalstudies
Автори: Гнатюк, Віталій Васильович
Упатова, Ірина Петрівна
Дехтярьова, Олена Олександрівна
Куруц, Наталія Василівна
Ключові слова: цифровізація, навчальні платформи, освітній процес, експеримент, симуляції, digitization, educational platforms, educational process, experiment, simulations
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Віртуальні лабораторії в біологічній освіті: моделювання експериментальних досліджень / В.В. Гнатюк, Н.В. Куруц та ін. Академічні візії. 2023. Вип. 21. DOI:http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.8199004
Серія/номер: Академічні візії;
Короткий огляд (реферат): Сучасна цифровізація має відчутний вплив на навчання освітніх компонентів біологічного спрямування. Зокрема, застосування інноваційних технологій дало змогу оптимізувати практичне навчання. Мета статті полягає в тому,щоби дослідити можливості моделювання експериментальних досліджень та застосування віртуальних лабораторій під час підготовки спеціалістів з біологічних дисциплін. Використання віртуальних лабораторій у навчальному процесі і моделювання експериментальних досліджень є дієвим інноваційним інструментом,який значно підвищує можливості підготовки та навчання здобувачів вищої освіти у галузі біологічних наук. Завдяки цифровізації освітнього простору набули поширення такі поняття, як «біологія онлайн»,«онлайн‐лабораторії»,«віртуальна лабораторія»,«онлайн‐експеримент» та «віртуальний лабораторний практикум». Використання цих педагогічних форм і методів навчання свідчить про широке розповсюдження інноваційних цифрових технологій у освітніх середовищах. Деякі програми, як‐от VirtualLab,LabInAppVirtualLabs,BioDigitalHuman,Labster тощо, активно застосовуються в європейських освітніх закладах для підготовки фахівців.Використання віртуальних лабораторій у біологічному навчанні сприяє поліпшенню розуміння біологічних концепцій і їх глибокому засвоєнню, розвитку практичних навичок та забезпечує доступне й активне навчання і допомагає створити стимулююче та безпечне освітнє середовище. Більшість віртуальних лабораторій надають можливість вивчати різні біологічні концепції через інтерактивні симуляції, а також ґрунтовно опановувати екологію, анатомію, зоологію, фізіологію, біологію клітини та гістологію, основ генетики та селекції, та інші біологічні дисципліни. Використання віртуальних лабораторій у біологічному навчанні має значні практичні переваги:проведення експериментів та досліджень без реальних ризиків для здоров'я,відсутність потреби у фізичних матеріалах та лабораторних приміщеннях, уникнення страху зробити помилку або пошкодити дорогі прилади. Універсальність такого підходу приведе до поширення використання віртуальних лабораторій у майбутньому,особливо з урахуванням прогресуючого впливу цифровізації на освіту загалом.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54627
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри зоології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
doc. 2.pdf327.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.