Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54627
Назва: | Віртуальні лабораторії в біологічній освіті: моделювання експериментальних досліджень |
Інші назви: | Virtuallaboratoriesinbiologicaleducation:simulationofexperimentalstudies |
Автори: | Гнатюк, Віталій Васильович Упатова, Ірина Петрівна Дехтярьова, Олена Олександрівна Куруц, Наталія Василівна |
Ключові слова: | цифровізація, навчальні платформи, освітній процес, експеримент, симуляції, digitization, educational platforms, educational process, experiment, simulations |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Віртуальні лабораторії в біологічній освіті: моделювання експериментальних досліджень / В.В. Гнатюк, Н.В. Куруц та ін. Академічні візії. 2023. Вип. 21. DOI:http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.8199004 |
Серія/номер: | Академічні візії; |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна цифровізація має відчутний вплив на навчання освітніх компонентів біологічного спрямування. Зокрема, застосування інноваційних технологій дало змогу оптимізувати практичне навчання. Мета статті полягає в тому,щоби дослідити можливості моделювання експериментальних досліджень та застосування віртуальних лабораторій під час підготовки спеціалістів з біологічних дисциплін. Використання віртуальних лабораторій у навчальному процесі і моделювання експериментальних досліджень є дієвим інноваційним інструментом,який значно підвищує можливості підготовки та навчання здобувачів вищої освіти у галузі біологічних наук. Завдяки цифровізації освітнього простору набули поширення такі поняття, як «біологія онлайн»,«онлайн‐лабораторії»,«віртуальна лабораторія»,«онлайн‐експеримент» та «віртуальний лабораторний практикум». Використання цих педагогічних форм і методів навчання свідчить про широке розповсюдження інноваційних цифрових технологій у освітніх середовищах. Деякі програми, як‐от VirtualLab,LabInAppVirtualLabs,BioDigitalHuman,Labster тощо, активно застосовуються в європейських освітніх закладах для підготовки фахівців.Використання віртуальних лабораторій у біологічному навчанні сприяє поліпшенню розуміння біологічних концепцій і їх глибокому засвоєнню, розвитку практичних навичок та забезпечує доступне й активне навчання і допомагає створити стимулююче та безпечне освітнє середовище. Більшість віртуальних лабораторій надають можливість вивчати різні біологічні концепції через інтерактивні симуляції, а також ґрунтовно опановувати екологію, анатомію, зоологію, фізіологію, біологію клітини та гістологію, основ генетики та селекції, та інші біологічні дисципліни. Використання віртуальних лабораторій у біологічному навчанні має значні практичні переваги:проведення експериментів та досліджень без реальних ризиків для здоров'я,відсутність потреби у фізичних матеріалах та лабораторних приміщеннях, уникнення страху зробити помилку або пошкодити дорогі прилади. Універсальність такого підходу приведе до поширення використання віртуальних лабораторій у майбутньому,особливо з урахуванням прогресуючого впливу цифровізації на освіту загалом. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54627 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри зоології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
doc. 2.pdf | 327.74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.