Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54665
Title: TEACHING ENGLISH NEOLOGISMS FOR THE STUDENTS LEARNING ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES
Other Titles: НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКИХ НЕОЛОГІЗМІВ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ
Authors: Дідо, Наталія Данилівна
Кравець, Оксана Володимирівна
Минда, Отілія Іванівна
Keywords: неологізм, іноземна мова професійного спілкування, викладання англійської мови, фахова лексика, переклад, професійна компетентність, тлумачення неологізмів
Issue Date: Jun-2023
Publisher: Український державний університет імені Михайла Драгоманова
Citation: Дідо Н. Д., Кравець О. В., Минда О. І. Навчання англійських неологізмів студентів при викладанні іноземної мови професійного спрямування / Н.Д. Дідо, О.В. Кравець, О.І. Минда / Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2023 – №91. – с. 80-84
Series/Report no.: Педагогічні науки: реалії та перспективи;
Abstract: The article deals with the main difficulties faced by the students learning English for specific purposes when studying and interpreting neologisms in practical English classes, and the main types of activities that would contribute to the understanding and appropriate use of neologisms in professional communication, and their translation into Ukrainian. У статті здійснено спробу проаналізувати основні труднощі, з якими стикаються студенти немовних спеціальностей при вивченні та тлумаченні неологізмів на практичних заняттях з англійської мови професійного спрямування, запропоновано основні типи завдань, які б сприяли розумінню та вірному використанню неологізмів в професійному мовленні, та перекладу їх українською мовою.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54665
ISSN: 2311-5491 (print), 2664-3537 (Online)
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
article_17.pdf304.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.