Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРосул, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2023-10-28T06:17:53Z-
dc.date.available2023-10-28T06:17:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54742-
dc.description.abstractУ статті запропоновано модель навчальних ситуацій і завдань для майбутніх учителів початкової школи в рамках елективного курсу при вивченні опери М. Равеля “Дитя і чари”. Вони сприятимуть формуванню творчої індивідуальності, ціннісних орієнтацій, естетичного смаку (креативність); навчатимуть правила взаємовідносин з людьми і природою, сприятимуть засвоєнню етичних норм, націлюватимуть на здоров’язбережувальні ідеали (комунікація і кооперація); допоможуть у загальнокультурному та професійному становленні особистості (критичне мислення).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаuk
dc.relation.ispartofseries№5-6 (191-192);-
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subject“4К”– компетенції; мистецтво; опера; критичне мислення; креативність; комунікація; кооперація.uk
dc.titleФОРМУВАННЯ “4К”– КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ОПЕРНОГО МИСТЕЦТВАuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри археології, етнології та культурології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4-К компетенції Молодь і ринок 2021.pdf367.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.