Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54742
Назва: ФОРМУВАННЯ “4К”– КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ОПЕРНОГО МИСТЕЦТВА
Автори: Росул, Тетяна Іванівна
Ключові слова: педагогіка, “4К”– компетенції; мистецтво; опера; критичне мислення; креативність; комунікація; кооперація.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Серія/номер: №5-6 (191-192);
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано модель навчальних ситуацій і завдань для майбутніх учителів початкової школи в рамках елективного курсу при вивченні опери М. Равеля “Дитя і чари”. Вони сприятимуть формуванню творчої індивідуальності, ціннісних орієнтацій, естетичного смаку (креативність); навчатимуть правила взаємовідносин з людьми і природою, сприятимуть засвоєнню етичних норм, націлюватимуть на здоров’язбережувальні ідеали (комунікація і кооперація); допоможуть у загальнокультурному та професійному становленні особистості (критичне мислення).
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54742
ISSN: 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри археології, етнології та культурології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4-К компетенції Молодь і ринок 2021.pdf367.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.