Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/548
Title: | Організація роботи методичного кабінету дошкільного навчального закладу в умовах інноваційної діяльності |
Other Titles: | Organization of the methodical study cabinet of preschool educational institutions in conditions of innovative activity |
Authors: | Добош, Олена Михайлівна |
Keywords: | інноваційна діяльність, методична робота в ДНЗ, завдання та функції методичного кабінету |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Citation: | Добош, О. М. Організація роботи методичного кабінету дошкільного навчального закладу в умовах інноваційної діяльності [Текст] / О. М. Добош // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 64–67. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 66 (10 назв). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обу- мовлена одним із важливих завдань інноваційного розвитку, а саме оновлення методичної роботи з кадрами, науково-ме- тодичного супроводу освітнього процесу, створення нового розвивального середовища. Розглядається питання органі- зації роботи методичного кабінету дошкільного закладу в умовах інноваційної діяльності. Виділено основні етапи про- цесу впровадження інновацій у практику дошкільної системи освіти та організацію методичної роботи. Ключові слова: інноваційна діяльність, методична робо- та в ДНЗ, завдання та функції методичного кабінету. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/548 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В.pdf | 491.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.