Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІрхіна, Ю.В.-
dc.date.accessioned2015-12-25T07:49:44Z-
dc.date.available2015-12-25T07:49:44Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationІрхіна, Ю. В. Педагогічні умови формування професійної толерантності магістрантів як майбутніх викладачів вищої школи [Текст] / Ю. В. Ірхіна // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 48–50. – Бібліогр.: с. 49 (3 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5488-
dc.description.abstractСтаття присвячена обґрунтуванню педагогічних умов формування у магістрантів, як майбутніх викладачів вищої школи, професійної толерантності. Ключові слова: професійна толерантність, магістранти, педагогічні умови.uk
dc.description.abstractThe author of the article has given substantiated arguments for the foundation of pedagogical conditions which are formed in holders of master’s degree as future educators in the sphere of a higher school, their professional tolerance. Key words: professional tolerance, the holders of master’s degree, pedagogical conditionsuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійна толерантністьuk
dc.subjectмагістрантиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.titleПедагогічні умови формування професійної толерантності магістрантів як майбутніх викладачів вищої школиuk
dc.title.alternativePedagogical conditions of professional tolerance formation of the holders of a master’s degree as a future educators in the sphere of higher educationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.