Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5488
Назва: | Педагогічні умови формування професійної толерантності магістрантів як майбутніх викладачів вищої школи |
Інші назви: | Pedagogical conditions of professional tolerance formation of the holders of a master’s degree as a future educators in the sphere of higher education |
Автори: | Ірхіна, Ю.В. |
Ключові слова: | професійна толерантність, магістранти, педагогічні умови |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Бібліографічний опис: | Ірхіна, Ю. В. Педагогічні умови формування професійної толерантності магістрантів як майбутніх викладачів вищої школи [Текст] / Ю. В. Ірхіна // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 48–50. – Бібліогр.: с. 49 (3 назви). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена обґрунтуванню педагогічних умов формування у магістрантів, як майбутніх викладачів вищої школи, професійної толерантності.
Ключові слова: професійна толерантність, магістранти, педагогічні умови. The author of the article has given substantiated arguments for the foundation of pedagogical conditions which are formed in holders of master’s degree as future educators in the sphere of a higher school, their professional tolerance. Key words: professional tolerance, the holders of master’s degree, pedagogical conditions |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5488 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ МАГІСТРАНТІВ.pdf | 154.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.