Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54959
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гаяш, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-04T19:00:56Z | - |
dc.date.available | 2023-11-04T19:00:56Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | - | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54959 | - |
dc.description | - | uk |
dc.description.abstract | Однією з актуальних проблем сучасної освіти є проблема підвищення ефективності навчально-виховного процесу в умовах інклюзії. Її розв’язання передбачає вдосконалення прийомів і методів навчання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема дітей з інтелектуальними порушеннями, пошук нових, ефективніших шляхів формування знань, які враховували б реальні можливості цих учнів та умови, в яких протікає їх навчальна діяльність. | uk |
dc.description.sponsorship | - | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | - | uk |
dc.subject | Методи і прийоми навчання, учні з інтелектуальними порушеннями | uk |
dc.title | МЕТОДИ І ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ | uk |
dc.title.alternative | - | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гаяш Методи і прийоми навчання.pdf | 417.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.