Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54959
Назва: МЕТОДИ І ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ
Інші назви: -
Автори: Гаяш, Оксана Володимирівна
Ключові слова: Методи і прийоми навчання, учні з інтелектуальними порушеннями
Дата публікації: 2023
Видавництво: -
Бібліографічний опис: -
Короткий огляд (реферат): Однією з актуальних проблем сучасної освіти є проблема підвищення ефективності навчально-виховного процесу в умовах інклюзії. Її розв’язання передбачає вдосконалення прийомів і методів навчання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема дітей з інтелектуальними порушеннями, пошук нових, ефективніших шляхів формування знань, які враховували б реальні можливості цих учнів та умови, в яких протікає їх навчальна діяльність.
Опис: -
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54959
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гаяш Методи і прийоми навчання.pdf417.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.