Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5495
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКушнір, І.І.-
dc.date.accessioned2015-12-25T08:58:25Z-
dc.date.available2015-12-25T08:58:25Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКушнір, І. І. Формування маркетингової культури майбутніх менеджерів освіти [Текст] / І. І. Кушнір // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 66–69. – Бібліогр.: с. 68 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5495-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується необхідність формування маркетингової культури у студентів – майбутніх менеджерів освіти, а також аналізуються підходи до формування понятійного апарата означеної проблеми, виокремлюються перспективи подальшого дослідження теми. Ключові слова: маркетингова культура, менеджер освіти.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the necessity of forming of marketing culture for students – future managers of education, in approaches forming of concept vehicle of the noted problem has also been analyzed, the prospects of subsequent research of theme have been selected. Keywords: marketing culture, manager of education.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectмаркетингова культураuk
dc.subjectменеджер освітиuk
dc.titleФормування маркетингової культури майбутніх менеджерів освітиuk
dc.title.alternativeForming the marketing culture of future managers of educationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.