Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5495
Название: Формування маркетингової культури майбутніх менеджерів освіти
Другие названия: Forming the marketing culture of future managers of education
Авторы: Кушнір, І.І.
Ключевые слова: маркетингова культура, менеджер освіти
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Кушнір, І. І. Формування маркетингової культури майбутніх менеджерів освіти [Текст] / І. І. Кушнір // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 66–69. – Бібліогр.: с. 68 (11 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовується необхідність формування маркетингової культури у студентів – майбутніх менеджерів освіти, а також аналізуються підходи до формування понятійного апарата означеної проблеми, виокремлюються перспективи подальшого дослідження теми. Ключові слова: маркетингова культура, менеджер освіти.
The author of the article has considered the necessity of forming of marketing culture for students – future managers of education, in approaches forming of concept vehicle of the noted problem has also been analyzed, the prospects of subsequent research of theme have been selected. Keywords: marketing culture, manager of education.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5495
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ.pdf167.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.