Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5495
Title: Формування маркетингової культури майбутніх менеджерів освіти
Other Titles: Forming the marketing culture of future managers of education
Authors: Кушнір, І.І.
Keywords: маркетингова культура, менеджер освіти
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Кушнір, І. І. Формування маркетингової культури майбутніх менеджерів освіти [Текст] / І. І. Кушнір // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 66–69. – Бібліогр.: с. 68 (11 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті обґрунтовується необхідність формування маркетингової культури у студентів – майбутніх менеджерів освіти, а також аналізуються підходи до формування понятійного апарата означеної проблеми, виокремлюються перспективи подальшого дослідження теми. Ключові слова: маркетингова культура, менеджер освіти.
The author of the article has considered the necessity of forming of marketing culture for students – future managers of education, in approaches forming of concept vehicle of the noted problem has also been analyzed, the prospects of subsequent research of theme have been selected. Keywords: marketing culture, manager of education.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5495
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.