Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54962
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.date.accessioned2023-11-04T19:22:56Z-
dc.date.available2023-11-04T19:22:56Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІІІ Всеукраїнська міждисциплінарна науково-практична конференція з міжнародною участю «Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат» (23–24 квітня 2023 р.)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54962-
dc.description-uk
dc.description.abstractВ умовах сьогодення стратегічно важливо забезпечити для всіх дітей рівний доступ до освіти, налагодити якісний освітній процес, тому індивідуальні освітні траєкторії зараз набувають особливого значення. У роботі подано особливості формування індивідуальних освітніх траєкторій учнів з особливими освітніми потребами на прикладі шкіл Канади і Франції.uk
dc.description.sponsorship-uk
dc.language.isoukuk
dc.publisher-uk
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторія, особливі освітні потребиuk
dc.titleФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСВІТНІХ ТРАЄКТОРІЙ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ (на прикладі шкіл Канади та Франції)uk
dc.title.alternative-uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гаяш О. Формування індивідуальних освітніх траєкторій.pdf565.2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.