Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54962
Назва: | ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСВІТНІХ ТРАЄКТОРІЙ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ (на прикладі шкіл Канади та Франції) |
Інші назви: | - |
Ключові слова: | індивідуальна освітня траєкторія, особливі освітні потреби |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | - |
Бібліографічний опис: | ІІІ Всеукраїнська міждисциплінарна науково-практична конференція з міжнародною участю «Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат» (23–24 квітня 2023 р.) |
Короткий огляд (реферат): | В умовах сьогодення стратегічно важливо забезпечити для всіх дітей рівний доступ до освіти, налагодити якісний освітній процес, тому індивідуальні освітні траєкторії зараз набувають особливого значення. У роботі подано особливості формування індивідуальних освітніх траєкторій учнів з особливими освітніми потребами на прикладі шкіл Канади і Франції. |
Опис: | - |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54962 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гаяш О. Формування індивідуальних освітніх траєкторій.pdf | 565.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.