Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54963
Назва: | Рухливі ігри як засіб фізичного виховання молодших школярів з інтелектуальними порушеннями |
Інші назви: | - |
Автори: | Гаяш, Оксана Володимирівна |
Ключові слова: | діти з інтелектуальними порушеннями, фізичне виховання |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | - |
Бібліографічний опис: | Сучасний стан і перспективи вдосконалення національної системи фізичного виховання і спорту в умовах війни та у післявоєнний період: збірник матеріалів ІІ науково-практичної конференції 19-20 квітня 2023 року, присвяченої 75-й річниці кафедри фізичного виховання ДВНЗ «Ужгородський національний університет», Ужгород, 2023. – 199 с. [Електронне видання]. |
Короткий огляд (реферат): | У роботі акцентується увага на тому, що рухливі ігри в першу чергу спрямовані на фізичне виховання молодших учнів з ІП, адже правильно підібрані ігри сприяють розвитку рухів, гармонійному розвитку організму школярів та позитивно впливають на їхнє здоров’я в цілому, корекцію недоліків фізичного розвитку. За допомогою ігор у школярів закріплюються та вдосконалюються різноманітні вміння і навички основних рухів, розвиваються такі важливі фізичні якості, як швидкість, спритність, витривалість. |
Опис: | - |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54963 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гаяш Рухливі ігри.pdf | 487.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.