Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54963
Назва: Рухливі ігри як засіб фізичного виховання молодших школярів з інтелектуальними порушеннями
Інші назви: -
Автори: Гаяш, Оксана Володимирівна
Ключові слова: діти з інтелектуальними порушеннями, фізичне виховання
Дата публікації: 2023
Видавництво: -
Бібліографічний опис: Сучасний стан і перспективи вдосконалення національної системи фізичного виховання і спорту в умовах війни та у післявоєнний період: збірник матеріалів ІІ науково-практичної конференції 19-20 квітня 2023 року, присвяченої 75-й річниці кафедри фізичного виховання ДВНЗ «Ужгородський національний університет», Ужгород, 2023. – 199 с. [Електронне видання].
Короткий огляд (реферат): У роботі акцентується увага на тому, що рухливі ігри в першу чергу спрямовані на фізичне виховання молодших учнів з ІП, адже правильно підібрані ігри сприяють розвитку рухів, гармонійному розвитку організму школярів та позитивно впливають на їхнє здоров’я в цілому, корекцію недоліків фізичного розвитку. За допомогою ігор у школярів закріплюються та вдосконалюються різноманітні вміння і навички основних рухів, розвиваються такі важливі фізичні якості, як швидкість, спритність, витривалість.
Опис: -
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54963
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гаяш Рухливі ігри.pdf487.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.