Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаяш, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-11-04T20:03:28Z-
dc.date.available2023-11-04T20:03:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationФормування професійної компетентності у майбутніх фахівців спеціальної освіти: збірник тез доповідей I Науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю, 20-21 жовтня 2022 р., Ужгород / Упорядник: д.пед.н. С.В. Стеблюк. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2022. – С. 49-53.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54966-
dc.description-uk
dc.description.abstractУ роботі обґрунтуванно сутність і необхідність реалізації мультидисциплінарного підходу до корекційної роботи з дітьми з затримкою психічного розвитку як невід’ємної умови забезпечення їх освітнього маршруту.uk
dc.description.sponsorship-uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжгород: ДВНЗ «УжНУ»uk
dc.subjectдіти з затримкою психічного розвитку, мультидисциплінарний підхід, корекційна роботаuk
dc.titleМУЛЬТИДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ДО КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ, ЯКІ МАЮТЬ ЗАТРИМКУ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУuk
dc.title.alternative-uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.