Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54966
Назва: МУЛЬТИДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ДО КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ, ЯКІ МАЮТЬ ЗАТРИМКУ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
Інші назви: -
Автори: Гаяш, Оксана Володимирівна
Ключові слова: діти з затримкою психічного розвитку, мультидисциплінарний підхід, корекційна робота
Дата публікації: 2022
Видавництво: Ужгород: ДВНЗ «УжНУ»
Бібліографічний опис: Формування професійної компетентності у майбутніх фахівців спеціальної освіти: збірник тез доповідей I Науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю, 20-21 жовтня 2022 р., Ужгород / Упорядник: д.пед.н. С.В. Стеблюк. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2022. – С. 49-53.
Короткий огляд (реферат): У роботі обґрунтуванно сутність і необхідність реалізації мультидисциплінарного підходу до корекційної роботи з дітьми з затримкою психічного розвитку як невід’ємної умови забезпечення їх освітнього маршруту.
Опис: -
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54966
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.