Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54973
Title: Педагогічні дослідження: Методичні матеріали для практичних занять та самостійної роботи студентів.
Authors: Староста, Володимир Іванович
Keywords: педагогічні дослідження, методи педагогічних досліджень
Issue Date: Nov-2023
Publisher: ДВНЗ «УжНУ»
Citation: 423. Староста Володимир. Педагогічні дослідження: Методичні матеріали для практичних занять та самостійної роботи студентів. Вид. 2-е, випр. і доп. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2023. 32 с.
Abstract: Посібник містить дві частини; перша – включає тестові завдання з основ педагогічних досліджень. Пропоновані тести є системою завдань, за результатами виконання яких можна здійснювати як поточне й підсумкове оцінювання навчальних досягнень студентів, так і вносити певні зміни у процес вивчення окремих розділів чи тем. Тести можуть бути використані також в якості тренувальних, оскільки введені до автоматизованого контролю і оцінювання навчальних досягнень студентів у системі електронного навчання УжНУ на базі інформаційного середовища Moodle. Друга частина посібника містить діагностичні методики, які стосуються різних аспектів професійного навчання та майбутньої педагогічної діяльності. Посібник може бути використаний у процесі самостійної роботи з циклу психолого-педагогічних дисциплін для студентів галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» спеціальності 012 «Дошкільна освіта», спеціальності 013 «Початкова освіта» та інших спеціальностей, де вивчається дана тематика («Основи педагогічних досліджень», «Педагогіка», «Педагогіка та психологія ВШ» тощо).
Type: Text
Publication type: Методичні рекомендації
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54973
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Староста_В.І._Педагогічні дослідження.pdf793.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.