Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54976
Назва: ОСВІТНЬО-ІГРОВА ПЛАТФОРМА LEARNINGAPPS ЯК ДОПОМІЖНИЙ ЗАСІБ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА ЗАНЯТТЯХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
Інші назви: GAME-BASED LEARNING PLATFORM LEARNINGAPPS AS AN AUXILIARY TOOL FOR THE FORMATION OF LEXICAL COMPETENCE AT UKRAINIAN AS A SECOND LANGUAGE CLASSES
Автори: Бойчук, Олена Анатоліївна
Ключові слова: українська мова як іноземна, новітні технології, освітня платформа, LearningApps, компетентність, лексика, семантизація, онлайн-завдання
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Бойчук О. Освітньо-ігрова платформа LearningApps як допоміжний засіб для формування лексичної компетентності на заняттях української мови як іноземної. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 61. Т.1. С.195–201. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/61-1-32
Короткий огляд (реферат): У статті порушено важливу та актуальну тему осучаснення навчального процесу шляхом залучення новітніх технологій, що дає можливість зробити процес вивчення іноземної мови (зокрема й української) не тільки ефективним, але динамічним і цікавим. Одним із таких шляхів адаптації до сучасних реалій навчання є використання можливостей освітньо-ігрової платформи LearningApps на заняттях української мови як іноземної. Автор ставить перед собою мету звернути увагу на освітньо-ігрову платформу LearningApps як допоміжний інструмент для формування українськомовної лексичної компетентності студентів. Результати дослідження підтверджують, що LearningApps – це чудовий допоміжний засіб для формування саме лексичної компетентності, як правило, на етапі семантизації нових слів або, до певної міри, на етапі автоматизації нових лексичних одиниць. На платформі LearningApps можемо знайти чимало варіантів, які допоможуть зацікавити студентів вивчати нові слова. Наприклад, зіставити українське слово з перекладом або зображенням, можна згрупувати лексеми за певними змістовими чи граматичними категоріями, вибрати правильну відповідь на питання, відновити послідовність подій в тексті тощо. Загалом програма передбачає 21 шаблон для створення завдань. У статті наведено приклади відповідних завдань для формування лексичної компетентності та проаналізовано механізми їх використання на заняттях. Зауважено, що завдання, створені на платформі LearningApps, є зручними для кількаразового повторення і практикування, що допомагає краще запам’ятовувати нові лексеми та їх значення, опановувати написання чи особливості вживання. У статті дійшли висновку, що подібні завдання мають ряд переваг як для викладачів, так і для студентів. Для перших такі завдання дають можливість презентувати мовний матеріал більш цікаво та яскраво, а також заощадити час тренувальних вправ на користь комунікативних. Для студента онлайн-завдання дозволяють вивчати мову в комфортному середовищі, дають можливість обирати власний темп та час навчання; допомагають відпрацьовувати лексичні навички для більш коректного подальшого вживання слів у мовленні; допомагають систематизувати матеріал та покращити успішність. Утім зауважено, що позитивний ефект від використання подібних завдань може з часом зникнути, коли студенти втрачають інтерес до нової технології, яка стає інструментом навчання
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54976
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойчук(стаття)_ Освітньо-ігрова платформа LearningApps_2023 .pdf675.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.