Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54982
Название: Аналіз трансформації банківських послуг з використанням системи дистанційного обслуговування
Другие названия: ANALYSIS OF THE TRANSFORMATION OF BANKING SERVICES BY USING A REMOTE SERVICE SYSTEM
Авторы: Король, Марина Михайлівна
Лапа, Ігор
Ключевые слова: банківські послуги, дистанційне обслуговування, електронні транзакції, дистанційний банкінг, Інтернет-банкінг., banking services, remote servicing, electronic transactions, remote banking, Internet banking.
Дата публикации: 2023
Издательство: Науковий вісник Ужгородського національного університету
Библиографическое описание: Аналіз трансформації банківських послуг з використанням системи дистанційного обслуговування. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2023. №48, С. 46–51.
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрита суть банківських послуг з використанням дистанційного банківського обслуговування: Home-banking, Tele-banking, PC-banking, Інтернет-банкінг, Мобільний банкінг. Констатовано, що вперше послуги з ви- користанням дистанційного обслуговування з’явились у Сполучених Штатах Америки. Проаналізовано послуги дис- танційного банкінгу в Європі. Здійснено оцінку обсягу безготівкових операцій у світі. Проаналізовано, як змінилося користування послугами до та під час кризи COVID-19. Надано детальний аналіз історії введення банківських послуг з використанням системи дистанційного обслуговування в Китаї. Зроблено висновок, що для того, щоб бути конкурентним на ринку надання банківських послуг, банківським установам необхідно слідкувати за розвитком сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій намагатися впроваджувати їх та постійно вдосконалювати обслуговування клієнтів.
Описание: The article describes the essence of banking services using remote banking: Home-banking, Tele-banking, PC-banking, Internet banking, Mobile banking. It is stated that remote banking services first appeared in the United States of America. The remote banking services in Europe are analyzed. The volume of non-cash transactions in the world is estimated. The article analyzes how the use of services has changed before and during the COVID-19 crisis. A detailed analysis of the history of the introduction of remote banking services in China is provided. It can be noted that online transactions prevail in China, but the mobile industry is starting to become more and more popular. As the Internet and online services became more and more widespread, most of China's traditional banks felt the status quo and started to create platforms called Mobile Banking that offered a variety of traditional services in their applications. As one of the widespread services in China in these years, it synthesizes the current trend of mobile communication with the digitalization of money. It is concluded that in order to be competitive in the banking services market, banking institutions need to follow the development of modern information and telecommunication technologies, try to implement them and constantly improve customer service.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54982
Располагается в коллекциях:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Король стаття.pdf447.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.