Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55052
Назва: Проблеми та перспективи оцінки вартості банківського бізнесу в Україні
Автори: Заславська, Ольга Ігорівна
Ключові слова: банк, вартість банку, оцінка вартості банку, бренд, комунікаційна політика
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Заславська О.І. Проблеми та перспективи оцінки вартості банківського бізнесу в Україні / О. Заславська // Науковий вісник УжНУ. Серія «Економіка». — 2022. — № 1 (59). — С. 105-111.
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено проблеми підвищення вартості банківського бізнесу в Україні, а саме: присутність іноземного капіталу, проблеми використання статистичної інформації із вітчизняного фондового ринку, недостатність нормативно-правової бази із питань оціночної діяльності, вплив кризових ситуацій на оцінку вартості банків. Досліджено чинники, які впливають на вартість бренду у частині визначенні вартості банку. Обґрунтовано, що із метою підвищення вартості установи важливо підтримувати її репутацію через організацію у банку ефективної комунікаційної політики.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55052
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
257061-Текст статті-591527-1-10-20220520.pdf582.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.