Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55097
Назва: Розвиток дослідницької компетентності майбутніх педагогів у вищій школі: зарубіжний досвід
Інші назви: Development of research competence of future teachers in higher school: foreign experience
Автори: Леврінц, Маріанна Іванівна
Варга, Наталія Іванівна
Попик, Юрій Сергійович
Ключові слова: дослідницька компетентність, науково-дослідницька діяльність, європейські країни, заклади вищої освіти, форми і методи, research competence, scientifi c research activities, ropean countries, higher education institutions, forms and methods
Дата публікації: 2023
Видавництво: Говерла
Бібліографічний опис: Леврінц М. І. Розвиток дослідницької компетентності майбутніх педагогів у вищій школі: зарубіжний досвід / М. І. Леврінц, Н. І. Варга, Ю. С. Попик // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. О. П. Бартош — Ужгород, 2023. –Вип. 2 (53). — C. 71-75.
Короткий огляд (реферат): Науково-дослідна робота є складовою професійної діяльності педагога, яка спрямована на пізнання і перетворення педагогічної дійсності на основі досягнень науки та застосування наукових методів. Результатом такої діяльності є розвиток дослідницької компетентності. Мета статті – дослідити проблему формування дослідницької компетентності студентів у вищій школі європейських країн. Методи дослідження –аналіз наукової літератури, систематизація (для з’ясування ключових понять дослідження), компаративний аналіз (з метою визначення особливостей розвитку дослідницької компетентності студентів у європейській вищій школі), узагальнення (для формування авторських висновків). На основі узагальнення наукових підхо-дів (особистісного, діяльнісного, компетентнісного, системного, знаннєвого, процесуально-технологічного) дослідницьку компетентність визначено як інтегральну якість особистості, яка передбачає володіння вмін-нями і способами дослідницької діяльності з метою пошуку знань для вирішення освітніх проблем і побудо-ви процесу навчання
Teacher research constitutes an integral component of a pedagogue's professional activity, serving the purpose of comprehending and transforming the pedagogical reality through the application of scientifi c insights and methods. One of the benefi ts of such endeavors is enhanced research competence. The present paper delves into the approaches to developing research competence of students within the higher education institutions of European countries. The research methods include literature analysis, systematization (to elucidate key research concepts), comparative analysis (to discern the peculiarities of research competence development among students in European higher education), and synthesis (to formulate original conclusions). Based on the synthesis of scientifi c approaches (including the personal, activity-based, competence-based, systemic, knowledge-based, procedural-technological), research competence is construed as an integral quality of an individual, encompassing skills for conducting research to address educational issues and instructional management.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55097
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри угорської філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Варга Н. І..pdf1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.