Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55159
Назва: Нова технологія розповсюдження і продажу, її ефективність та роль у вирішенні проблем зайнятості
Автори: Пархомчук, Єлизавета Володимирівна
Дата публікації: 2001
Видавництво: ПП "Ліра"
Бібліографічний опис: Пархомчук, Є. В. Нова технологія розповсюдження і продажу, її ефективність та роль у вирішенні проблем зайнятості / Є. В. Пархомчук // Науковий вісник Ужгородського університету / редкол.: В. П. Мікловда (гол. ред.), М. І. Пітюлич, С. С. Слава та ін. – Ужгород : Підприємство "Ліра", 2001. – Вип. 8. – С. 132-136. – Бібліогр.: с. 136 (5 назв).
Короткий огляд (реферат): В статье описывается положение на рынке труда, показано, что в Украине растет безработица. Вкрат­це проанализировано, почему произошло снижение уровня морального развития определенной части населения. Далее отмечено и указано, что произош­ли некоторые положительные сдвиrи в вопросе ре­шения проблем трудоустройства. Сделана попытка проанализировать новую нестан­дартную форму занятости, которая появилась в Украи­не на протяжении последних 8-9 лет. Приведены циф­ры, которые показывают эффективность новой систе­мы продвижения товара от производителя к потребите­лю, которая основывается на личных продажах.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1uLCDnmuYDn2tFMjyw3jzi7zmPd3biHAY/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55159
ISSN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:Економіка. Випуск 8 - 2001

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Ек. Вип. 8. 2001.pdf1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.