Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5522
Title: Готовність майбутніх вихователів до організації експериментування старших дошкільників
Other Titles: To the issue if readiness of future preschool education specialists to the experimentation of senior under-fives
Authors: Маргіта, Н.М.
Keywords: майбутні вихователі, професійна компетентність, дитяче експериментування, підготовка до професійної діяльності, готовність до організації дитячого експериментування
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Маргіта, Н. М. Готовність майбутніх вихователів до організації експериментування старших дошкільників [Текст] / Н. М. Маргіта // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 76–79. – Бібліогр.: с. 78–79 (11 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті аналізуються дослідження науковців з проблеми готовності студентів до педагогічної діяльності, розглядаються питання підготовки майбутніх фахівців з дошкільної освіти до організації експериментування старших дошкільників як необхідної складової майбутньої професійної діяльності. Ключові слова: майбутні вихователі, професійна компетентність, дитяче експериментування, підготовка до професійної діяльності, готовність до організації дитячого експериментування.
The author of the article has analysed the scientists` researches about the students` readiness to the pedagogical activity, as well as the issue of preparation of future preschool specialists to organization experimentation of senior under-fives, a necessary part of future professional activity. Key way: future teacher, professional competence, child’s experimentation, preparation, readiness.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5522
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.