Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5525
Title: Використання інформаційно-комп’ютерних технологій як ефективний засіб формування комунікативної компетенції майбутніх учителів початкових класів
Other Titles: Using information and computer technologies as an effective means of development of communicative competence of primary school teachers
Authors: Мельничук, Ю.Ю.
Keywords: комунікативна компетенція, комунікативно-діяльнісний підхід, інформаційно-комп’ютерні технології, інтерактивність, активні форми навчання
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Мельничук, Ю. Ю. Використання інформаційно-комп'ютерних технологій як ефективний засіб формування комунікативної компетенції майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Ю. Ю. Мельничук // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 84–86. – Бібліогр.: с. 85 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті висвітлюється проблема формування комунікативної компетенції майбутнього вчителя початкових класів на основі використання інформаційно-комп’ютерних технологій. Ключові слова: комунікативна компетенція, комунікативно-діяльнісний підхід, інформаційно-комп’ютерні технології, інтерактивність, активні форми навчання.
The author of the article has considered the issues of development of communicative competence of future primary school teachers by means of using informational and computer technologies. Key words: communicative competence, communicative approach, information and computer technologies, interactivity, active forms of studying.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5525
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.