Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5528
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНагрибельна, І.А.-
dc.date.accessioned2015-12-28T08:22:27Z-
dc.date.available2015-12-28T08:22:27Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПрофесійно-методична підготовка майбутнього вчителя початкової школи до викладання рідної мови (в контексті Болонського процесу)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5528-
dc.description.abstractУ статті аналізуються основні аспекти професійно-методичної підготовки вчителя початкової школи. Окрему увагу автор приділяє методичній підготовці майбутнього фахівця початкової освіти до викладання рідної мови. Ключові слова: професійно-методична підготовка, професійне становлення вчителя, методи викладання початкового курсу рідної мови.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered main aspects of professional and methodical training of primary school teachers. Much attention has been paid to teaching methods of training of future primary schools specialist to the teaching of mother tongue. Key words: professional and teaching methods, professional attitude of a teacher, teaching methods of primary course of mother tongue.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійно-методична підготовкаuk
dc.subjectпрофесійне становлення вчителяuk
dc.subjectметоди викладання початкового курсу рідної мовиuk
dc.titleПрофесійно-методична підготовка майбутнього вчителя початкової школи до викладання рідної мови (в контексті Болонського процесу)uk
dc.title.alternativeVocational and methodical preparation of future elementary school teachers to teach their native language (in the context of the Bologna process)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.