Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5528
Назва: Професійно-методична підготовка майбутнього вчителя початкової школи до викладання рідної мови (в контексті Болонського процесу)
Інші назви: Vocational and methodical preparation of future elementary school teachers to teach their native language (in the context of the Bologna process)
Автори: Нагрибельна, І.А.
Ключові слова: професійно-методична підготовка, професійне становлення вчителя, методи викладання початкового курсу рідної мови
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Професійно-методична підготовка майбутнього вчителя початкової школи до викладання рідної мови (в контексті Болонського процесу)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються основні аспекти професійно-методичної підготовки вчителя початкової школи. Окрему увагу автор приділяє методичній підготовці майбутнього фахівця початкової освіти до викладання рідної мови. Ключові слова: професійно-методична підготовка, професійне становлення вчителя, методи викладання початкового курсу рідної мови.
The author of the article has considered main aspects of professional and methodical training of primary school teachers. Much attention has been paid to teaching methods of training of future primary schools specialist to the teaching of mother tongue. Key words: professional and teaching methods, professional attitude of a teacher, teaching methods of primary course of mother tongue.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5528
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.