Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55344
Назва: Використання методів стратегнічного аналізу у виборі стратегічної позиції фірми у відповідному ринковому середовищі
Автори: Ножова, Галина Миколаївна
Дата публікації: 2001
Видавництво: ПП "Ліра"
Бібліографічний опис: Ножова, Г. М. Використання методів стратегнічного аналізу у виборі стратегічної позиції фірми у відповідному ринковому середовищі / Г. М. Ножова // Науковий вісник Ужгородського університету / редкол.: В. П. Мікловда (гол. ред.), М. І. Пітюлич, С. С. Слава та ін. – Ужгород : Підприємство "Ліра", 2001. – Вип. 8. – С. 255-259. – Бібліогр.: с. 259 (5 назв).
Короткий огляд (реферат): Рассматриваются методы стратегического анали­за, которые в совокупности помоrут осуществить наиболее эффективный выбор позиции фирмы в будущем при изменяющейся рыночной ситуации.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1yIgXMB95ru_Qc6XmX4dq8sY9Dpo_s94F/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55344
ISSN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:Економіка. Випуск 8 - 2001

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Ек. Вип. 8. 2001.pdf1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.