Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5548
Назва: Життєтворчість як самоактуалізація і самовдосконалення особистості в процесі соціально-значущої діяльності дитячих громадських об’єднань
Інші назви: Creativity as self-actualization and self-improvement of personality in the process of socially important activity of children public organizations
Автори: Романовська, Л.І.
Ключові слова: дитяче громадське об’єднання, самоактуалізація і самовдосконалення
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Романовська, Л. І. Життєтворчість як самоактуалізація і самовдосконалення особистості в процесі соціально-значущої діяльності дитячих громадських об'єднань [Текст] / Л. І. Романовська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 123–126. – Бібліогр.: с. 125 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглядається проблема впливу соціально значущої діяльності дитячих громадських об’єднань на процес життєтворчості зазначеної категорії дітей і підлітків. Особлива увага приділена аналізу життєтворчості як процесу само актуалізації і самовиховання членів зазначених об’єднань. З метою вирішення даної проблеми нами запропоновано психолого-акмеологічний підхід, у якості теоретико-методологічної основи використано теорію діяльнісного опосередкування міжособистісних відносин. Ключові слова: дитяче громадське об’єднання, самоактуалізація і самовдосконалення.
This article considers the influence of socially important activity of children public organizations on the creativity process. Special attention is paid to the creativity process as self-actualization and self-education of members. The author proposed psychological archeological way to solve the particular problem, and the theory of intercessional relationship is used as the theoretical methodological background. Key words: children public organizations, self-actualization, self-improvement.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5548
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.