Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55519
Title: Особливості рухової активності дітей із затримкою психічного розвитку у дошкільних закладах освіти
Other Titles: Peculiarities of motor activity of children with delay меntal development in preschool institutions
Authors: Дудіцька, С. П.
Мартин, П. М.
Ковач, Шандор Арпадович
Домашенко, Н. О.
Keywords: затримка психічного розвитку, фізичні або психічні вади, фізичний розвиток, рухова діяльність, довільні рухи, засоби фізичного виховання, розвиток дрібної моторики, автоматизація рухів, mental retardation, physical or mental disabilities, physical development, motor activity, voluntary movements, means of physical education, development of fine motor skills, automation of movements
Issue Date: 2022
Publisher: Гельветика
Citation: Дудіцька С. П., Мартин П. М., Ковач Ш. А., Домашенко Н. О. Особливості рухової активності дітей із затримкою психічного розвитку у дошкільних закладах освіти // Інноваційна педагогіка : Одеса : Гельветика, 2022. – Вип. 44. – Т. 3. – С. 134–138
Abstract: В даний час особливу актуальність має проблема стану здоров’я та фізичного розвитку дітей дошкільного віку. Зростання нервовопсихічних та соматичних захворювань, а також різних функціональних розладів веде до порушень рухового розвитку дітей та уповільнення темпу їх психічного розвитку. В статті відокремлені шляхи, що ведуть до подолання недоліків у стані здоров’я, та особливості рухової активності дошкільнят з ЗПР засобами фізичного виховання. Отже, програма виховання і навчання дітей із затримкою психічного розвитку дошкільного віку є першим кроком розроблення нормативного і програмно-методичного забезпечення спеціальної дошкільної освіти. Програмно- методичне забезпечення педагогічного процесу формування фізичної культури дітей 5-6 років з відхиленнями в психічному розвитку не відповідає сучасним вимогам науки та практики, що висуваються до технологій корекційно-оздоровчої діяльності з цією категорією дошкільнят. Мета нашого дослідження полягає в обґрунтуванні особливостей рухової активності та вплив фізичного виховання дошкільнят із ЗПР, як оптимізацію їх фізичного, психічного та емоційного стану, зміцнення здоров’я та вдосконалення рухових навичок. У процесі дослідження нами були використанні такі методи: теоретичний аналіз спеціальної науково-методичної літератури, документальних матеріалів, абстрагування, логіко-теоретичний аналіз, метод синтезу, метод систематизації. Результати. Нами було визначено основні напрямки. занять фізичного виховання дітей дошкільного віку, що обґрунтовують змістовні положення та методичні підходи до рухової активності дітей 5-6 років, які мають ЗПР, з урахуванням особливостей особи дитини, специфіки її освітніх потреб.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55519
ISSN: 2663-6085
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30[1].pdf165 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.