Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55530
Title: Педагогічний інструментарій системи партнерської взаємодії вчителя початкової школи з суб’єктами освітнього процесу
Other Titles: Pedagogical toolkit of the system of partner interaction of the primary school teacher between subjects of the educational process
Authors: Желанова, Вікторія В’ячеславівна
Єпіхіна, Марина Анатоліївна
Keywords: партнерська взаємодія, педагогічний інструментарій, початкова школа, суб’єкти освітнього процесу, partnership interaction, pedagogical tools, primary school, subjects of the educational process
Issue Date: 2023
Publisher: УжНУ " Говерла"
Citation: Желанова, В. В. Педагогічний інструментарій системи партнерської взаємодії вчителя початкової школи з суб’єктами освітнього процесу / В. В. Желанова, М. А. Єпіхіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2023. – Вип. 1 (52). – С. 46–49. – Бібліогр.: с. 48–49 (11 назв). – Рез. укр., англ
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У представленій статті визначено роль і значення партнерської взаємодії між суб’єктами освітнього процесу в початковій школі, обґрунтовано її актуальність. Метою статті є розробка педагогічного інструментарію системи партнерської взаємодії вчителя початкової школи з суб’єктами освітнього процесу. У статті використано варіатив методів науково-педагогічного дослідження, а саме: аналіз психолого-педагогічної літератури, інформаційних джерел, їх систематизація та узагальнення, а також – синтез, порівняння. Доведе но, що успішність партнерської взаємодії між учнем і вчителем залежить від педагогічного інструментарію, який він впроваджує, що представлений груповою (парна, кооперативно-групова, диференційовано-групова, ланкова, індивідуально-групова) й командною формою навчання, а також інтерактивними методами навчан ня (кооперативні, колективно-групові, методи ситуативного моделювання, методи опрацювання дискусійних питань). Це не тільки активізує навчальну діяльність й високий рівень знань школярів, а й забезпечує ак тивну партнерську взаємодію учасників освітнього процесу. Встановлено, що розробка і впровадження педагогічного інструментарію в освітню практику сприяє продуктивній партнерській взаємодії між учасника ми освітнього процесу в початковій школі. Перспективи подальшого вивчення заявленої проблеми вбачаємо у з’ясуванні формувального впливу методів і форм партнерської взаїмодії на її певні компоненти
The article defines the role and significance of partnership interaction of the subjects of the educational process in primary school. The best qualities of a person are revealed at school age, facilitated by the effective partner interaction of teachers and students, which acts as a kind of connecting component of pedagogical system of the educational space, the main means of solving educational tasks. The article purpose is to determine the pedagogical toolkit of the system of partnership interaction of the primary school teacher between the subjects of the educational process. Research methods: analysis (of psychological and pedagogical literature, information sources on the research problem), synthesis, comparison, systematization of scientifi c sources (to identify the state of development of the problem), generalization. Updating the pedagogical toolkit of the teacher is of particular importance, namely: the use of such forms and methods of learning, which would not only involve the active participation of the child in the lesson, but also contribute to the establishment of an effective partnership between the teacher and the student. The success of partnership between students and teachers depends on the pedagogical toolkit, which is represented by the group and team form of learning. Group form of training includes: pair, cooperative-group, differentiated-group, link, individual-group. Among the teaching methods, interactive teaching methods are defi ned: cooperative, collective group, situational modeling methods, methods of working out discussion issues. It has been established that the defi nition and implementation of pedagogical tools in educational practice contributes to productive partnership interaction between the participants of the educational process in primary school.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55530
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (52) - 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ.pdf533.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.